FAQ's

1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn nieuwe Gem ontvang?

Wij willen natuurlijk dat je zo snel mogelijk kan genieten van je nieuwe eye-catcher. We streven ernaar dat jij je bestelling binnen 3 werkdagen ontvangt. 

2. Ik heb mijn Gem ontvangen, maar deze is beschadigd/kapot aangekomen. Wat nu?

Noooooo *Kim Kardashian ugly cry*. Ondanks dat scherven geluk brengen, is dat natuurlijk niet de bedoeling. Maak een foto van het product en van de doos hoe je deze hebt ontvangen. Wij nemen contact op met Post NL en zorgen dat het wordt opgelost. No worries, je ontvangt het geld terug van ons. 

3. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! En dan bespaar je ook nog eens verzendkosten, lucky you! Kies voor de optie ‘pick-up’ bij het afronden van de bestelling. Daarna nemen we contact met je op via de mail om een moment af te spreken zodat jij je nieuwe items zo snel mogelijk in handen hebt. Hierdoor is de kans op beschadiging van verzending ook kleiner.

4. Ik ben toch niet helemaal tevreden en wil graag mijn Gem terugsturen, kan dat?

Is het geen love at first sight? Dat kan natuurlijk zo zijn. Zorg dat wij binnen 14 dagen op de hoogte zijn van je retour. Dit kan je simpelweg doen door het binnen 14 dagen terug te sturen, of door ons te mailen binnen deze periode. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product naar ons te verzenden.

5. Hoe retour ik het product precies?

Vul dit retourformulier in en voeg het toe aan het pakket, zodat je het kan terugsturen. Retouradres:

Blasiusstraat 140-1
1091 CZ Amsterdam

Zorg ervoor dat het product goed is verpakt en het liefst in de originele doos. Wat we bedoelen met goed verpakt: het product moet verpakt zijn in dikker materiaal als meerdere kranten of bubbeltjesplastic om te verkomen dat het product tijdens de reis beschadigd raakt. 

Als wij het product hebben ontvangen, zullen wij binnen uiterlijk 1 week de retour verwerken en ontvang je zo snel mogelijk het bedrag weer terug op je rekening, wel zo fijn. De retourkosten behoren tot de koper van het product.

6. Ik wil graag iets bestellen als cadeau, kan dat ook?

Daar zijn onze Gems perfect voor. Laat in de opmerkingen weten dat het een cadeau is en wij zorgen ervoor dat er geen factuur bij de bestelling zit. Daarnaast kan je in de opmerkingen ook een tekstje achterlaten die wij persoonlijk op een kaartje schrijven, dat is extra leuk. En vergeet niet om het afleveradres van de gelukkige in te voeren, then you’re all set.

7. Ik wil servies huren, hoe gaat dat in zijn werk?

Servies huren is handig en duurzaam, en daarom ook zeker een optie bij ons. Mail ons met de producten die je zou willen huren, voor hoe lang en wanneer. Wij reageren binnen 2 werkdagen met de mogelijkheden en de kosten. Interesse? Lees hier meer. 

8. Kan ik de items ook lenen voor shoots/events?

Dat vinden wij alleen maar leuk. Onze Gems zijn erg fotogeniek, al zeggen we het zelf. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Staat je vraag er niet bij?

Wij helpen je graag! Neem contact met ons op en wij reageren binnen 2 werkdagen.